24 juni 2009

Arbeid pågår!

Ny blogg vil si at det blir litt jobb med å få den akkurat som jeg ønsker og ha den. Håpe dere kan smøre dere med litt tålmodighet, så vil den være "up and running" veldig snart.

Her i Trondheim er været helt utrolig, med blå himmel, sol og 21 grader i skyggen! Bare så synd jeg ikke har en balkong eller uteplass. Får heller kose meg med flotte bilder og få litt ideer til min kommede hage og uteplass.

Jeg syns rottingmøbler er dekorative utemøbler, de er vedlikeholdsfrie og tåler og stå ute en hel norsk sommer. Så passer de godt sammen med min svakhet for østennips.


Foto: rocka
Tenk og ligge og drømme seg vekk i denne dagsengen!

Herr Friis ønsker seg koidam i hagen, og det er ikke meg imot. Ikke om vi kan få til noe som ligner på disse bildene.

Foto: Koi

1 kommentar:

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Så fiin den nye bloggen din er! :-)
Følger med deg jeg vet du !