26 januar 2011

Stuemøbler

er jo noe vi trenger mer av i huset. Akkurat nå har vi en hvit 3 seter - karlstad fra Ikea, den skal vi ha på tvstua. Skal bygge på med en sjeselong, da blir den sånn som bildet under her.

Så har jeg lyst på denne gyngestolen fra Ikea, også for å ha på tvstua. Men den behøver noen strøk hvitmaling, er ingen fan av denne furufargen. 

Men så var det denne "fin"stua da, der vet jeg ikke hva jeg helt vil ha enda. Eller - jeg vet vel sånn ca hva jeg vil ha, men må se hvordan det vil passe inn først. Så jeg sitter her og titter på bilder, innkjøp må uansett vente til huset er klart. Har lyst på noe ala disse foran tv på "fin"stua.



Og noe ala disse vil jeg ha i en sittegruppe i andre enden av "fin"stua.

Syns den puffen over her er flott!



Da gjenstår det å se hva vi ender opp med, når innredningen starter senere i år :)

★ Sigrid

Ingen kommentarer: