02 april 2011

Stakkars meg

som har blitt syk. Først var mannen nede for telling, Theodor ble smittet og nå var det min tur! Nesen er potte tett, halsen sår og det verker i kroppen. Det hjalp ikke at jeg måtte ut av pysjen, inn til Molde og plukke ut flis idag. Flisleggeren har allerede startet forberedelsene, så da måtte vi bestemme oss. Det ble brunt gulv på badet - 20x20 og hvitt på veggen - 20x50 (tror jeg). Vi snakket om å ha mosaikk på veggene i dusjen, men vi har ombestemt oss. Og istede blir det en rad med hvit mosaikk fra gulv til tak der dusjstanga kommer.

 Vi gikk for denne typen mosaikk - trend liberty hoffman
Bildet funnet på nett

På teknisk bod og vaskerom valgte vi også brun flis til gulv - 20x20. Ikke samme type som på badet, men litt lysere i fargen. I hallen ble det en brunsvart flis, som ser litt marmorisert ut. Den er ganske stor, husker ikke målene på den. Tror og håper dette blir bra, skal bli spennede å se når de får lagt litt. 

Kjøkkenlevrandøren har vært og tatt mål idag, så på mandag blir kjøkkent bestilt. Åh, som jeg ser fram til at huset står ferdig!

★Sigrid

Ingen kommentarer: