14 august 2009

Endelig

er dagen for hjemreise kommet. Gleder meg til å komme hjem til min kjære, etter 14 dager blir det godt å se han igjen. Sitter nå å venter på helikoptret som skal fly meg inn til land, så blir det fly til Trondheim. Har vært mye jobbing denne turen, så derfor har det ikke blitt noe blogging. Det er nok ikke det første jeg tenker på etter en 16 timers arbeidsdag! Denne friperioden skal jeg ha "bare" 14 dager fri, og igjen blir det litt farting på oss. Neste lørdag skal vi hjemover i bryllup - gleder meg. Vi drar nedover noen dager før, så vi får litt tid med familien. Så drar vi derfra til Sandefjord, og blir der noen dager. Før vi kjører opp til Trondheim, og jeg må dra ut hit igjen på stansjobb. Skal kose meg med å lese igjennom bloggene deres imorgen, og se hva dere har gjort på i det siste.

Ha en flott fredag!

11 kommentarer:

sylysten sa...

Tenker det var deilig å komme hjem;o)
Kos deg masse i den "lille" frituren din.
Klem
Linda;o)

Lunalei ;-) sa...

Oj, 16 timers arbeidsdag....da blir det nok deilig å være hjemme 14 dager! Håper du koser deg skikkelig i friperioden! Ha en nydelig helg sammen med din kjære!
Klem fra Lunalu

C ♥ sa...

God tur hjem :) Skjønner godt at du ikke har overskudd til blogging der ute, men håper du får tid når du kommer hjem på fri.

klem C

Murmels mamma sa...

Gratulerer :D Du vant premien for å ha linket til konkurransen min:
http://cathny.blogspot.com/2009/08/vinnere-av-filmquizen.html

aase sa...

Deilig dag når du skal hjem tenker jeg!! Har alltid lurt på hvordan det er å jobbe slik jeg!! Hadde jo såklart lyst å prøve engang i "ungdommen" er egentlig utdannet kokk og hadde mulgiheten engang, men lot den gå...angrer!!

Kos deg med fri og tur!!

Anonym sa...

Velkommen hjem igjen kan jeg vel si
:)

Ha en flott søndag, kos deg med å være hjemme igjen.

Klem fra Line.

Jorid + NOE Blog sa...

Heisann!
Ha en flott uke vennen :-D Kos dere i bryllup og familiebesøk!

Klem

Lotta sa...

Hei hei kjære du!
Så deilig med litt fri da. Herlig:) Her blir det masse som skjer fremover..puh..men litt blogging skal jeg prøve å få tid til:)
Kos deg masse og nyt dagene:)
Klem fra
Lottis:)

Gry sa...

Herlighet! Du har hatt litt av noen dager... Kjket å ha deg tilbake! :-)

Klem fra Gry

pepperkverna sa...

Nyt dagene! Hege

C ♥ sa...

Hei vennen.

Håper du koser deg med fri. Ville bare si at du er savnet her i blogglandia og at vi har bestemt oss for å bruke tipset ditt til vogga: sov nå søtt lunt og bløtt.

klem C