28 august 2009

Livstegn fra fruen!

Her er en aller så liten oppsummering fra meg. Har dessverre ikke hatt tid eller anledning til blogging siden jeg kom hjem fra jobb. Men jeg er avogtil innom å titter på bloggene deres, selv om jeg ikke alltid legger igjen et livstegn. Vi dro nedover til mitt hjemsted bare et par dager etter jeg kom hjem. Og Bud viste seg fra sin beste side værmessig, og det var godt å få noen fine sensommer dager. Torsdagen var vi å kikket på Lina (min niese på 13 år), og j14 spille mot Træff (lag fra Molde). Det ble en spennede kamp, og tante var en ivrig tilskuer på sidelinjen. Kampresultatet ble tilslutt 5-4 til Bud!


Bud i blått og hvitt

Samme dag gikk jeg og herr Friis en tur på "fjellet" i Bud. Gulberget er bare 170 moh, men det er en fin tur. Det blåste sikkert stiv kuling da vi kom på toppen, men det var varmt og borti 20 grader.

På vei opp!

Bud sett fra toppen.

Lørdagen var vi i bryllup til en god venninne av meg. Brudepartet stålte lykke, og de var så søte sammen. Mange fine taler, sanger og hendelser som gjorde dagen til en perfekt dag for de og gjestene. De var utrolig heldige med været, sol fra skyfri himmel og varmt hele dagen.


Jeg ente opp i den lange, svarte kjolen.
Kjekken min hadde rutete dress, med slips som matchet meg og mitt tilbehør i sølv.


Det flotte brudeparet Annie & Håvard.

Jeg og bruden.

Søndag etter bryllupet kjørte vi nedover til Sandefjord. Dette var egentlig ikke med i planen denne friperioden. Jeg skulle jo bare ha 14 dager fri, så vi hadde planer om at vi skulle på begynt å pakket litt. Men så har dessverre svigermor blitt syk, så vi dro nedover en tur for å være sammen med henne. Tok meg en tur i stallen sammen med min svigerinne Lene tirsdagen. Hun har en nydelig pintovallak, Dragen på 4 år. Fikk meg en ridetur, det er jo år og dag siden jeg ridde aktivt. Så nå jeg kjenner det i lårene, enda det er 3 dager siden. - haha -

Dragen

Lene & Dragen

Imorgen drar jeg ut på jobb igjen, 14 dager på nattskift. Men når jeg kommer hjem, da skal jeg ha 4 uker fri. Da blir jeg å komme på rett kjøl med bloggingen min igjen, og det gleder jeg meg til. Her er det god biff, med fløtegratinerte poteter, bernaisesaus og litt digg tilbehør som står på menyen. Så er det kos i sofaen, med film og snop. Må nyte siste kvelden sammen med min kjære, før havet kaller. Håper dere har det fint alle sammen, i det vi trer inn i min favorittårstid - HØSTEN -

Jeg kommer sterkere tilbake om 2 uker, inntil da ønsker jeg dere
en flott helg og noen fantastiske uker.

3 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Vennen :-D
Så hyggelig å lese et innlegg fra deg! Ser ut som dere har hatt en fin tur.

Blir langt tur på sjøen nå med 14 dager natt ?! :-) Det går nok fort!

God tur ut i morgen, gleder meg til du kommer tilbake med bloggingen :-)
Klem

Anonym sa...

Så masse flotte bilder du viser! :)
Nydelig brudepar med flott kjole, både på deg og bruden.

Å Dragen var nydelig!
Jeg er en gammel hestejente. Jeg levde hver dag i stallen i 8 år, og nå begynner jeg å savne det ganske mye! Drømmer om å finne drømmehuset på landet og kjøpe meg hest.

Ha en fin tur ut imorgen, to uker går så fort så!

Kos deg med din kjære i kveld!

Klem fra Line.

C ♥ sa...

Hei :)

Så herlig med et lite livstegn og høre hvor fint dere har hatt det. Nydelig var du i kjolen og!

Håper du får en grei tur på jobb og at tiden flyr.

Stor klem fra C