14 november 2009

En lite livstegn!


Jeg er i livet, men har ikke den store bloggånden over meg for tiden. Er ofte inne og kikker hos dere, men er ikke så flink å legge igjen et livstegn. Skal skjerpe meg, lover! 


Jeg og min kjære herr Friis hadde en liten shoppingrunde i byen idag. Godt å få begynt med litt julegave innkjøp. Mange det skal kjøpes til, og jeg liker å ha god tid. Å kjøpe gaver skal ikke være en stressfaktor her i huset :) Liker den tiden før jul med planlegging og shopping. Får så å kose meg med innpakking og julemusikk. Da kommer jeg virkelig i stemning, spesielt om det snør ute og. Håper det blir hvit jul i år, og ikke at snøen kommer i januar. Har vært så mange år at vi har kikket ut på bar mark, og da blir det ikke den samme stemningen på julaften. 

Jeg drar ut på jobb mandag, men det betyr at jeg får hele desember fri. Og når jeg kommer hjem, vil jeg tro det har kommet nok snø i fjellet til at skitrekkene har åpnet. For jeg tror jeg er gift med verdens snilleste mann, han kjøpte fult snowboard utstyr til meg når vi var i Åre for 2 uker siden. Og ikke nok med det, idag kjøpte han ny vinterjakke til meg. Marineblå Canada goose jakke (lik modell som på bildet under) henger nå i skapet og venter på kuldegradene :)
Men nå er det klart for lørdagskos her i stuen ♥ 

Ha en flott kveld alle sammen.


5 kommentarer:

Gry sa...

Hei!
Kjekt å høre fra deg! Jeg har heller ikke den store bloggeånden for tida. Heldige deg, den jakken er bare fantastisk...:) Gleder meg også veldig til jul, får mer g mer oversikten over gavene nå:)
Hvordan går det med svigermor?

Klem fra Gry

C ♥ sa...

Hei vennen.

Så hyggelig med et livstegn her :) Og så heldig du er med både nytt snowboard utstyr og DEN fine jakka!!

Blir dessuten i skikkelig julestemning av å kikke innom bloggen din i dag :) Har allerede begynt å lage julegaveliste her. Liker også å ha god tid og planlegger lenge før jeg i det hele tatt går ut i butikkene.

Ønsker deg en herlig lørdag med din snille mann. klem fra meg og Nelly ♥

Lotta sa...

Hei hei! Så nydelig header! Og olala..stilig jakke:) Vi fikk nett forrige uke, så jeg er i skikkelig bogghumør;) Håper ellers alt står bra til!? Ha fine jobb uker. Tenk så herlig med fri hele desember da!Heldigris! Klem til deg:)

Lunalei ;-) sa...

Så nydelig header og vinterbilder du viser!!! Blir jo rent i vinterstemning - her har vi ikke snø i hele tatt! Jakka var kjempe fin! Klem fra Lunalu

små og store drømmer sa...

Så heldig du er :)
Jeg elsker goosen min. Absolutt noe av de bedre kjøpene jeg har gjort.
Gleder meg til hver vinter, for da kan jeg hente frem jakken min.
Klem klem