15 november 2009

Winter wonderland ♥

Idag er min kjære klistret foran TVskjermen, for nå har skisesongen startet. Jeg følger sånn moderat med på langrenn, men er helt med når skiskyttingen starter og ikke minst hopprenn. Men det er koselig bare å sitte i sofaen, sulle med mitt og høre de kjente stemmene til kommentatorene. Jeg er ekstremt glad i julen, og elsker virkelig førjulstiden. Har allerede begynt å sniklytte litt på julesanger, har mine absoulte favoritter jeg må høre hvert år. Jeg foretrekker de gamle julesangene fra Bing Crosby, de får meg i skikkelig julestemning. Jeg vet det bare er midten av november, men jeg vil dele to av mine favoritter med dere.





Her i Trondheim har tempraturen hoppet opp til nesten 12*C idag, og vinteren lar vente på seg en stund til. Men jeg koser meg med bilder fra hytteturen vi hadde forrige vinter. Svigers har hytte i Telemark, og naturen der er helt fantastisk. Ser fram til vi skal dit i januar, en hel uke på fjellet :) Hiver med noen bilder, så dere får se hva jeg gleder meg til!

Hytta var neste helt nedsnødd når vi kom dit, så Erik måtte måke vei fra bilen til døra. Jeg laget snøengler og knipset bilder :)
Noen stemningsbilder av hytta fra en kveldstur.
 Ut på skitur i flotte snødekte omgivelser.

Nå starter skiskyttingen her, så da er det på tide og følge med. HEIA NORGE!

Ønsker alle en flott søndag sammen med deres kjære. Å dere, det er bare to uker igjen til advent nå.

Sigrid

6 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Vennen!
SÅ fin og koselig bloggen din har blitt :-) )Nydelige bilder fra vinteren ifjor!

Håper du får en fin søndag videre!
KLem J

C ♥ sa...

Åh så herlig med litt vinterstemning. Gleder meg sååå til vinter og jul nå! Driving home for Christmas er en av de koseligste engelske julesangene jeg og vet. Den og Little Drummerboy :) Ble jammen meg frista til å smuglytte litt jeg og, men tror jeg drøyer den litt. Er jo ikke så lenge til pynten skal frem nå, så da må jo musikken frem og.

Ha en fin søndagskveld.
klem C

Anonym sa...

Å så utrolig koselige bilder!
Flott hytte!

Jeg har hørt på julesanger et par uker allerede jeg! Bedre å begynne tidlig i november med det, istedet for å fortsette med det uti januar.

Ha en flott kveld videre, og en fin ny arbeidstur.

Klem fra Line :)

C ♥ sa...

Hei søte frøken selv :)

Jeg og begynner å glede meg syykt til jul! Hadde en veldig spesiell jul i fjor, men i år har vi mer å glede oss over enn noen sinne!!

Begynner å nærme seg nå ja, og ting kommer på plass på rommet til tusta. Men alltids litt småplukk å ordne med. 4.desember begynner fødselspermisjonen så da skal jeg virkelig bare kose meg og slappe av med mann og bikkje og ordne det resterende :)

Stor klem tilbake
C ♥
Nelly og magen vagger med :)

Inger Helene sa...

fryktelig fin lue du har på de bildene der altså!

Hege sa...

Koselig gjensyn med julen, det virker så lenge siden. Nå ser vi vel alle sammen fram til våren.