05 september 2009

10 ting om meg på "mårrakvisten"

Er fortsatt ute på nattskift, men måtte en liten tur innom å kikke. Såg det var mange som hadde skrevet 10 ting om seg selv, så jeg kastet meg på bølgen.

  1. Har ELSKET Knorr bernaisè saus helt siden jeg var bare barnet.
  2. Skal gå til innskaffelse av Staffordshire bull terrier når vi har flyttet inn i huset.
  3. Liker ikke å klippe meg, da jeg "alltid" sparer til laaaaaangt hår.
  4. Bestemte meg på allerede på ungdomskolen at jeg skulle ut å jobbe offshore. Ca 3 år senere hadde jeg min første tur, da som lærling i det samme firmaet jeg nå har jobbet 8 år i.
  5. Har fagbrev som automatiker.
  6. Er TV-slave, og ser endel film og følger med på altfor mange serier.
  7. Favorittgodiset er SALT lakris.
  8. Er en dålig taper når det kommer til alt innen spill og konkurranser.
  9. Favoritt årstiden er høst.
  10. Er et skikkelig julemenneske, og går ALDRI glipp av "tre nøtter til Askepott".
Er halvveis i turen idag, og godt er det. Men nå skal fruen finne dusjen og senga, så er det ei ny jobbnatt på meg om noen timer.
Håper alle får ei flott helg!

1 kommentar:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei :-)
Så koselig å lese et innlegg fra deg :-)

Håper du får en fin tur videre og at nattarbeidet går bra!

Klem Jorid