14 september 2009

Nedtelling til 06. oktober!

01. oktober stater UKA her i byen, Norges største kulturfestival i bredde, lengde, besøkende og begeistring. Og den 06. oktober skal herremannen under her stå på scenen i Trondheim. Jay Z i Dødens Dal er for intimkonsert å regne, og jeg gleder meg vilt. Lurer du på hva som skjer i tiden 01. - 25. oktober, gå inn og på UKA09. Der finner du info om alle konsertene, revyene og alt annet du trenger å vite om UKA.


Noen få smakebiter fra en stor artist.

2 kommentarer:

C ♥ sa...

Hei!

Håper alt er bra med deg.
Jeg var på Jay-Z konsert på Hove i fjor og det var heeeelt rått!! Skjønner godt du gleder deg.

Du er hjemme igjen nå eller?
Håper du får en fin uke.
klem C

Inger Helene sa...

åååh UKA i trondheim er bare BEST! litt dumt at jeg ikke er hjemme da, men bare bittelitt ha ha og UKA er tusen millioner ganger bedre enn UKA på Ås, hærregud, jeg ble så jævli oppgitt av å høre på folka på Ås skryte den kjipe UKA si opp iskyene når de ikke har en dødensdal og ha konserter i en gang... je je lenge leve UKA i trondheim sier nå jeg bare he he