07 februar 2011

Dagen i dag!

Sto opp til sol (!) i dag, men den forsvant igjen før jeg kom meg ut på trilletur. Vognen til Theodor er en Simovogn, noen syns de er store og tunge. Men jeg syns den er alle tiders, og Theodor kan bruke bagdelen lenge. Nå på vinterstid har vi voksipose nedi, så selv om mammaen fryser - ligger lillegull godt og varmt.


Eldste pusen vår Sally pleier avogtil å være med å gå tur når jeg triller. Hun tripper enten ved siden av vognen, eller springer inn og ut av hager på vår vei. I dag gikk hun vel for langt inn på terretoriet til en annen katt, og de kom pilenede ut fra en hekk begge to. Med knurring, fresing og tjukke haler *ler*, resten av turen fant hun vel ut at det var tryggest å gå tett inntil meg.


Legger og ved noen bilder tatt inne i huset i dag, ikke så mye som skjer der enda. Men rørlegger og elektriker har begynt å trekke/legge rørene sine.

Bilde fra hovedbadet, på denne veggen kommer dusjbatteriet og batteriet til badekaret.


Litt av taket på hovedbadet, her har kassene til spotter kommet opp m.m.


Litt vanskelig å ta bilder inne. 
Men dette er litt av soverommet vårt, med tilhørende walk in closet. Vinduet har ikke kommet i enda.


Finstuen -
Vinduene skal inn på soverommet vårt og gjesterommet.


Tv-stue.


Kjøkkenet.


Her er en sniktitt på panelplatene som skal opp. 
Det er skyggepanel med symfoni overflate, fargen heter NCS 0502 Y.


Det ble et langt bildeinnlegg dette, med dette har vært dagen min i dag. Nå skal lillegull ordnes for natten, og imorgen skal han til helsesøster og få vaksine.

Ønsker dere alle en flott mandagskveld, her skal jeg se TV og lese litt blogger.

★ Sigrid

Ingen kommentarer: