06 februar 2011

Litt nytt

til både kommende kjøkken og uteplass. Nettbutikken glass og interiør hadde masse fint, og det er alltid salg der.

Så da var plutselig en nydelig blå en og to blanke på vei til meg.

Kjøpte og to oljelamper for å ha ute, disse kommer fra herstal.



Sitter også fordypet i stoff og stil sin nyeste katalog, mye fint. Hadde jeg bare vært flinkere å sy, og ikke minst hatt tålmodigheten til å sitte med et prosjekt som tar lengre enn to-tre timer *ler* Skal kjøpe inn stoff til gardiner, men har en følelse på at det kommer til å gå igjen i hvitt. Putetrekk skal tilogmed jeg klare å lage, og da er det bare å klare å begrense seg i alle fine stoffene. Har også noen stoler til spisestuen som skal få nytt trekk, men er ikke sikker på om jeg vil ha stripet eller ensfarget. Mye som kverner rundt oppe i skallen min for tiden, jeg har jo så smått begynt med innredning av rommene også *ler*

Nå skal siste rest av helgas godis spises opp, og så blir det vel litt kanalsufing før senga kaller.

Ha en fin søndagskveld videre!

★ Sigrid

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fine skåler:) Kjekt at du har lagt ut hustegningene for gøy å følge med. Stort flott hus:)

Ha en fin kveld videre:)

ML sa...

Nydelige oljelamper og skåler! ..og koselig blogg du har! Spennende med husbygging! =)

Ha en fin mandag =)