11 februar 2011

En herlig dag!

I dag våknet vi til SOL. Det var herlig dere, blå himmel og sol. Riktig nok -3* ute, men det gjør ingenting. Så etter frokost var det på med ullundertøy, putte babyen i vogna og med musikk på øret var det bare å gå. Jeg er jo så heldig å ha flott natur rundt meg, og langs sjøen har det blitt laget en kyststi som er perfekt å trille langs. Stien følger landskapet, så det er god trim med alle oppover- og nedoverbakkene. Sallypus ble med på tur hun og, men det ble litt langt for henne. Så vel hjemme igjen legger hun seg rett ned for å slappe av. Men hun har godt av trimmen - blitt tjukk etter vi flyttet hjem *ler*
 

Jeg overlevde tannlegebesøket i går, men jeg grudde meg virkelig. Men nå er det overstått, og jeg kan igjen tygge på begge sider. Min kjære vet hvor mye jeg misliker tannleger, så han hadde kjøpt tannlegegave til meg. En flott skål (?) fra Rivièra Maison, formet som et juletre. Gidder derfor ikke bloggifisere den, siden den skal pakkes ned og gjemmes til neste jul - som skal feires i huset vårt


Nå som solen stråler inn i stua mi her, ser jeg at det trengs å tørke litt støv *smiler* Meeen, det kan vente til imorgen. Senere i dag er det babysvømming igjen - alltid kjekk start på helgen det.

Ønsker dere alle en fantastisk fin fredag - håper dere har sol dere og!
♥ Sigrid

1 kommentar:

Stine sa...

Hei!:-) Tenke jeg skulle legge igjen en hilsen. Kjempe fin blogg:-)
Har selv en egen blogg om husbygging. Er du interessert å titte innom blir jeg kjempe fornøyd!:-)
www.nr172.blogg.no
Ha en fin kveld!:-)