13 februar 2011

Morsdag ♥

I dag har jeg feiret min første morsdag, selv om Theodor ikke skjønner noe av dagen enda, så syns mammaen det er stas. Dagen ble først feiret med en trilletur sammen med min kjære, det har vært flott vær hele helgen - med blå himmel og sol. Så var vi innom ved huset og ryddet litt, så da er alt fint og ryddig til snekkerene imorgen. Vi har koset oss med kake og vafler - alt i alt en kjempefin dag. Også fikk jeg meg nye støvler med mannen og lillegull, HUNTER støvler som jeg har ønsket meg en stund nå.


Nå koser vi oss med fangene på fortet, så skal vi se den nye norske filmen - Trolljegerene!
Ha en fortsatt flott kveld og morsdag videre!

♥Sigrid

1 kommentar:

Bakketun sa...

Ser ut som du hadde en flott morsdag :)
Grattis med nye Hunter støvler.

Synes det er så spennende å følge husbyggingen deres. Håper det blir vår tur til å begynne med husbygging i løpet av året


Klem, Christel