30 juni 2009

Kveldens shopping.

Nå har jeg akkurat bestilt meg to nydelige puter fra Jeanne d'Arc Living. Disse var på månedens tilbud på boligfryd. Den ene hadde vært flott i en hvitmalt gyngestol eller i en enkel lenestol.

Foto: boligfryd

Sitter og kikker litt på nettet etter en gammel gyngestol, har funnet noen på finn? Det er egentlig det samme hvilken farge den er, for jeg har tenkt og male den hvit uansett. Dessverre er det ingen tilsalgs (som jeg liker) i nærområdet. Men det er ingen hast her i gården, så jeg avventer til jeg finner en jeg liker ikke så langt unna meg.


Foto: finn.no

1 kommentar:

C ♥ sa...

Hei :)

For en koselig blogg du har! Jeg er også på jakt etter en gyngestol om dagen, men fant heller ikke noen i nærheten da jeg kikket på finn. I dag skal jeg opp på NMS gjenbruk her i Arendal og ta en titt, for de hadde et par stk inne. Gleder meg!!

Ønsker deg en fin dag!

C