24 juni 2009

Loppisfunn!

Sommerferien vår var en kjøretur i Norge (bilder fra turen kommer senere). På slutten av turen var vi med svigers i Sandefjord, og her fant herr Friis et loppemarked til meg. Fikk rasket med meg noen flotte funn. Har dessverre bare dårlige mobilbilder av skattene mine, for de står nå lagret hos min mor i Bud. Dette fordi vi skal flytte om ikke så altfor lenge, og det er fult i skapene i leiligheten vår!

Liker veldig godt de gamle Norges glassene,
og kan nå stolt telle 16 stk i samlingen!

Foto: fru Friis
Et tidligere loppisfunn er denne tallerkenhyllen. Den er allerde pakket vekk og vil bli et malingsprosjekt når vi har fått oss hus. Skålen på nederste bilde kjøpte jeg på Fretex i byen, kjøpte en maken på loppa i Sandefjord. Flott og bruke til syltetøy på frokostbordet.

Foto: fru Friis
For å matche de brune dessertskålene jeg kjøpte meg, hadde min snille søster kjøpt et fat med "inndelinger" (vet ikke hva disse heter) på loppa i Bud. Har ikke bilde av fatet, for det ligger også trygt hjemme hos mor.

1 kommentar:

Photo-Me-Life sa...

Nei å få sånn plutselig hoste på offentlige steder er bare grusomt. Hadde lyst å grave meg ned.

Ser du skal flytte til Bud, der har jeg vært, vakkert sted.