03 februar 2011

Garasjen

har fått tak. Huset er ferdig bordkledd på to sider, og rørleggeren har begynt for fult inne i huset. Kjenner jeg er litt utålmodig med å se hvordan det blir når rommene blir adskilt. Men snekkerene vil bli ferdig ute, før de begynner å plate inne. Det er jo forståelig, i tilfelle det skal komme mer snø.


Trøster meg med at ting skjer, selv om det ikke visest så godt akkurat nå!


Mureren kommer neste uke og skal mure pipen, så vi har bestemt oss for den første peisovnen i innlegget under her. Nå skal jeg se meg etter liftgardiner til tv-stuen, noe kan jo kjøpes ferdig (heldigvis)!Skal sy noen og, men det får fint vente til mamma har vist meg hvordan. *ler*

★ Sigrid

1 kommentar:

Atina sa...

En mamma er bra å ha. Det hender jeg sier at jeg har sydd liftgardinene til hytta selv, men sannheten er at det er med god hjelp fra mor. Jeg har kjøpt inn, klippet og satt på knappenåler og hun har sydd. Og det er lov å kjøpe ferdig sydde gardiner om man finner det man vil ha. Lykke til uansett.