18 februar 2011

I kveld

tenner vi lys for svigermor, som vi gjør så og si hver kveld. Men i kveld er det enda mer betydningsfult, for på denne dagen i fjor måtte hun gi tapt for kreftsykdommen. Tenk at det allerede har gått et år - et år med mye sorg, men også mye glede. Vi flyttet, husbyggingen startet og ikke minst gleden over at Theodor kom til verden.


Stå ikke ved min grav og gråt,
Jeg er ikke der, jeg sover ikke,
Jeg er vinden som blåser,
Jeg er diamanten som glitrer i snøen,
Jeg er solskinnet på det modne kinn,
Jeg er det milde høstregnet.
Når du våkner i morgengryet
er jeg der som fuglenes sirklende flukt,
Stå ikke ved min grav og gråt,
Jeg er ikke der, jeg døde ikke. 


Nå skal jeg slappe av med film, godis og en god armkrok. God fredagskveld ønskes dere om titter innom!

- Sigrid

Ingen kommentarer: