16 februar 2011

Ha det på badet

Baderomsinnredningen på hovedbadet var bestemt for lenge siden. Og om jeg ikke tar helt feil er det Ingrid - fra Linn bad.Vi skal ha dobbelservant - som på bildet under - men vi skal ha speilskap over servantene.


Så var det kraner og blandebatterier da, både til servanter - dusj og badekar. Dusjbatteriet har vi funnet, det blir dette som er ifra Gustavsberg:


Og til servantene har jeg  lyst på denne i flott champangnefarge, som også er ifra Gustavsberg:


Til badekaret er jeg mer usikker, kanskje en av de to under her som er ifra Oras? Liker litt den øverste, tar igjen den "kantete" stilen til dusjhodet.


Alle bilder kommer fra Comfort
Badekar her vi ikke funnet enda, vil ha et vanlig - enkelt - men fint kar. Til dusjen skal vi ha dusjdører, som kan slås innover. Fargene på flisene kommer til å bli hvitt på veggene, og brunt på gulvet. I dusjhjørnet har jeg lyst på mosaikk som tar igjen begge fargene.

★ Sigrid

2 kommentarer:

MI sa...

Åh jeg bare elsker det dusjbatteriet dere har valgt, har sett på det selv og synes det er sinnsykt stilig!

Mailinn`s interiørblogg sa...

heisann duh! for et lekkert hus dere holder på å bygge! jeg kjenner meg vledig igjen når det gjelder å være utolmodig i oppussingsprosessen.Jeg og min kjære har renovert et gammelt hus og det tok litt for lang tid for utolmodige meg. hehe;) hledige dere er som får et helt nytt hus. gleder meg til å se dine egne interiør bilder når huset er ferdig. er veldig inspirerende. klem ifra nyoppstartet blogger=)