08 februar 2011

Jeg ønsker meg

EN STIGE eller tre


For å ha på badet, stuen eller soverommet - gjerne en på hvert rom :) Ønsker meg en som er litt rustikk, spesielt den for å ha på badet. Så kommer jo min geniale mann på at vi kan jo lage den selv. Vi bor jo i uti havgapet, så når det blir litt bedre vær skal vi på drivvedjakt *ler* Er det noen som har erfaring med drivved, noe vi bør "passe på" - bør det behandles med noe? Eller har du et godt tips til meg - let me know :)

Theodor har vært med helsesøster og fått vaksiner i dag, så nå ligger han og sover i vuggen sin. Han reagerte heldigvis ikke med feber sist, han ble bare litt trøtt og slapp. Noe vi håper på denne gangen og, det er ikke kjekt med "syk" baby.

4 kommentarer:

Marte Katrine sa...

Høres ut som et spennende prosjekt, da får dere i hvert fall noe ingen andre har :)

Inger Helene sa...

Du får passe på så du ikke får noen småkryp inn som like gjerne vil spise opp vegger og tak... gnægegnægegnæge ;) min fremtidige svigerinne driver å lager sånne selv :)

salige lavendel sa...

Blir sikkert flott å lage stige av drivved! Stakkars liten som har tatt vaksine i dag, ikke noe gøy hverken for liten eller stor.

FruLykke sa...

Ler litt nå.
For jeg også ønsker meg en slik.
Å Mr H fåreslo også at vi skulle lage en selv :)
Vi får sende gutta ut på drivved jakt når været forberer seg ;)