05 juli 2009

Baderom

Når det kommer til innredning av baderommet og wc'en, er jeg nesten helt blank. Badet har jeg tenkt littegrann på, og har lyst på hvite vegger og brunt gulv. Hadde også vært tøft å hatt et badekar (som på bildet lenger ned her) dekt med flis. Men igjen så liker jeg frittstående badekaret, gjerne med løveføtter :) Dette er ikke lett... Jeg vet at jeg vil ha dobbel servant og stort speil. Wc'en er jeg heller usikker på, men jeg vil ha en tøff liten servant der inne. Fargen på møblene skifter fra helhvit til brun og tilbake igjen. Jeg ønsker å ha en enkel stil, med rene linjer. Må vel ut å kikke litt mer fysisk i butikker og finne noe som sier "pick me, pick me".


Foto: Dansani

Foto: Isö

2 kommentarer:

Unknown sa...

Velkommen til NIB da! :) Koselig å være inne på bloggen din!

rod i hob sa...

Ikkje lett å bestemma seg for bad nei.. Hmm.. Eg har bestemt meg! MEN mannen har begynt å reisa vekk på jobb, så ting sjer ikkje.. Har grått golv, 3 kvite vegger og 1 rød! (Gjestebad) Møblene er svarte, mens toalett og badekar blir kvitt :-) Gleder meg til det blir klart :-)