14 juli 2009

Award fra Lotta + en liten utfordring.

Denne flotte "pin-up" awarden fikk jeg med søte Lotta. Hun har en herlig blogg, med både mye inspirasjon og om livet ellers. Har dere ikke vært innom henne, må dere ta turen.

Det er så mange fine blogger der ute, men jeg velger å sende denne videre til disse jentene:
De er alle inspirerende blogger, og er verd et besøk.

Var innom mor og datter, og hun hadde en utfordring liggende for de som ville. Så jeg prøver meg jeg :)

Fire ting jeg har gjort i dag :
- Hatt kjøretime (sent ute med lappen ja).
- Shoppet.
- Lest noen blogger.
- Laget et par innlegg på bloggen.

Fire ting " to do" :
- Male over vinduskarmene i leiligheten.
- Legge leiligheten ut for salg.
- Begynne å pakke ned alt krimskramset mitt.
- Ta lappen :)

Fire "guilty pleasures" :
- Godis og chips.
- Tv-serie og film slave, værtfall høst og vinterhalvåret.
- Blitt hekta på blogging (mannen sier så).
- Det blir en del shopping.
Fire tilfeldige og rare fakta om meg :
- Elsker romantiske-sippete-jentete-komedier.
- Er ekstremt treig når jeg rydder.
- Elsker diamanter.
- Er utrolig glad i grønt, i alle mulige varasjoner.

Da kan de som ønsker det ta utfordringen med seg, artig å lære noe uhøytidlig nytt om hverandre.

1 kommentar:

Fru Luna sa...

Tusen takk for award :)