10 juli 2009

New Zealand

Min kjære venninne Inger Helene, har nettopp dratt til Palmerstone North i New Zealand for ett halvt år. Hun skal gå på skole der i ett semester, og treffe nye mennesker fra andre land og oppleve mye spennende. Skulle ønske jeg kunne dratt nedover og besøkt henne, men det er ikke akkurat billig med flybillett t/r NZ. Hun har akkurat opprettet en reiseblogg hvor en kan følge henne, den kan du kan lese her.

I morgen har jeg tenkt meg en tur ut på greengate jakt i Trondheims gater. Har funnet ut at Cornelias hus selger litt, får se hva det har.

Er det noen tilfeldigvis som vet om butikker med greengate i Trondheim?

Nå er det tid for køya, er sliten etter 14 dager jobb. Så nå skal det bli godt å slappe av imorgen og sove litt lengre enn til 06.30.


Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite :)


3 kommentarer:

Inger Helene sa...

Nå skjønte jeg hva du mente vettu :) så hyggelig av deg og legge inn en sånn link på siden din da :) veldig ofte har jeg problemer med å komme inn på bloggen din, men tror det har mer å gjøre med nettverket her på NZ! Nå skal jeg være flink til å oppdatere siden så forhåpentligvis blir det masse spennende framover! Fikk du mld min?

Hilde Heimdal sa...

Veldig tidlig du begynner på jobb da! :)

Godt å få slappet litt av.....

Takk for kommentaren!

Jeg er vel egentlig sånn kommunegrå mørk blond tenker jeg. Nå er jeg oransj da for holder på å skal ha det lyst igjen hehe, bytter stadig:)

Kos deg idag og nyt fridagen !! :)

Klem Hilde :o)

Hilde Heimdal sa...

ååå du gjør det ja :)

Da er det deilig når du er hjemme tenker jeg! :)