17 juli 2009

Tusen takk!

Tusen takk til dere alle sammen, for fine ord og gratulasjoner i innlegget "for en fin start på dagen". Jeg setter stor pris på dere alle, og er så glad for at dere titter innom meg. Og ikke minst, tusen hjertlig takk til Jorid. Hun var så snill og hjelpe meg å få 3 kolonner, med mer "luft" imellom.

I dag skinner solen igjen, men dessverre er det full helgavask hos fruen. Venter besøk av min mamma, hennes kjæreste og min niese på søndag. Og da må leiligheten være respektabel, men min mamma finner nok noe å sette fingeren på (kjenner jeg henne rett) :) Mamma og typen skal være her til tirsdag, mens min kjære niese skal være til fredag. Men aller først skal jeg og kallen på green card kurs imorgen og søndag. For en liten stund siden kjørte jeg herr Friis på jobb, det er så herlig å kunne gjøre det. Bare å kunne kjøre meg en tur, fordi jeg har lyst. Ellers har jeg planer om å lage en deilig lasagne til middag ikveld, med baguetter og en liten frisk salat til. Så satser jeg på å lage muffins til dessert. Lover å komme innom dere senere idag, men nå skal jeg stikke hode ned i en vaskebøtte :)

Avslutter for nå, med et blinkskudd fra fruen.

Ha en fantastisk fredag jenter!

7 kommentarer:

Unknown sa...

For et vakkert bilde! :)

Hvordan fikk du til å få mer luft mellom kolonnene? Det har jeg også lyst til å ha. :)

Gry sa...

Så fint det ble! Snille Jorid!:-) Nå skal jeg snart vise bilder fra Bømlo;-)
God helg!

Unknown sa...

Da skal jeg sjekke ut det og se om jeg får det til. :) Ha en god kveld!

Lotta sa...

Hei du:)
Titter innom for å ønske deg en god helg jeg... :)
Klem klem

Jorid + NOE Blog sa...

Oioi, tusen takk vennen! Var ikke så mye da ;-) Hehe.. *rød*

Håper dere får en flott helg! :-) Gleder meg til å høre oppdatering ang greencarden! ;-)

Kos deg så lenge vennen!
Kos og klem

Laila -Karin sa...

Hei
Takk for trivelig hilsen
Har du fått med deg at je g har to trekninger gående .
Den ene trekkes i morgen den 20 juli
Ra en titt om du vil

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer så mye med lappen! Kjenner godt den gode følelsen av å bare kjøre rundt som man har lyst. Jeg har hatt lappen siden jeg var 19 år, men aldri hatt egen bil, så det blir ikke så ofte jeg får kjørt. Savner mer og mer å ha bil, men jeg trenger det egentlig ikke...

Ha en fin søndagskveld og kos deg med besøk!