09 juli 2009

Hvor får man den beste malingen på sprayboks?

Dere damer og jenter der ute i blogglandia, jeg vet at dere har erfaring med å spraymale alt mulig. Jeg skal spraye noen kurver og div. jeg har hvitt, og lurer derfor på:

  • Hvor får man kjøpt den beste malingen på sprayboks?
  • Har de både med matt og blank finish?
Jeg er klar over at dette kunne jeg nok spurt om i en fargehandel, men jeg velger å spørre dere der ute på world wide web. Dere har gjort denne mange ganger før, og vet hva som duger.

På forhånd takk!

Oppdatering: Kjøpte meg sprayboks (hvit - blank) på jula, så nå får vi se hvordan dette går.

3 kommentarer:

Astrid Marie Vie sa...

Det er stor forskjell på spraymaling, men til korger er det greit å bruke billig maling fra Biltema. Det var det eg brukte på mine korger. Det er bilder av dei på bloggen min =)
Du får både matt og blank finish på spray, men ikkje det på biltema trur eg ikkje...
Håper resultatet blir bra, lykke til =)
*klem fra Astrid*

Lotta sa...

Hei hei!Jeg kan nok ikke hjelpe deg men ville bare si du har en kjempefin blogg:) Følger deg videre..Ha en fin kveld!
Klem fra Lotta

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei vennen :)
Jeg kjøpte spraylakk på Jernia, men ser også rundt om kring at de handler på biltema osvosv! Matt eller blank tenkte jeg ikke over da jeg handlet :-p

Ha en fin helg!
Kle