30 juli 2009

Kjoledilemma!

Når jeg kommer hjem igjen, skal jeg i bryllup til en god venninne. Gleder meg utrolig mye, og sett frem til bryllupet en stund nå. Min kjære søster Christina, skal synge i kirken. Hun sang i mitt bryllup og, og det var så nydelig. Gleder meg til å høre henne synge igjen :)

Men så har det seg sånn da, at jeg har allerede kommet opp i et kjoledillema. Hovedsaklig det står mellom disse to: En lang svart og grå halterneck kjole, som går dyp ned i ryggen. Jeg tenkte å ha svarte sko og sølvgrå bolero til. Dette er jo en skikkelig finkjole, men et lite slep bak (mest pga av jeg ikke er lang nok til kjolen - haha - )

Eller en blomstrete kjole med V utringning foran og bak, som går til midt på leggen. Hadde tenkt å ha lilla eller røde sko og rosa bolero. Denne passer jo veldig godt til sommerbryllup, med friske og fine farger!


Herr Friis skal ha slips som matcher fargen på kjolen, så det blir jo stilig :)

Hvilken kjole mener dere jeg bør bruke?

7 kommentarer:

sylysten sa...

Lurer på om jeg syns den rosa var finest, men den var jo like fin den andre. Hvordan er bryllupet/brudeparet? Den grå er jo hakket mer styla, og passer vel godt til et byllup hvor det er høy stil, den andre bitte bitte litt mindre formell, if u knøw wøt i mean;o))))
Men fine var de begge to, og du kommer nok til å kle de begge;o)

Ha en god tur ut, er så glad at jeg er glad for at det ikke er meg;o)

Klem
Linda;o)

Anonym sa...

Ta den blomstrete! Man bør ikke gå i svart/grått i bryllup :)

Rådyrveien sa...

Jeg ville valgt den blomstrete. Frisk og fin!

Frk. T sa...

Jeg ville hel klart valgt den blomstrete.. Kjempefin til sommerbryllup: ) Og jeg har også hørt at man ikke skal bruke svart i bryllup, men det er sikkert ikke sååå farlig hvis det er favoritten din!: ) Ønsker deg en god kveld, søta! Klem til deg

the Folding chair sa...

Helt klart den blomstrete fra meg også - den var perfekt for et sommerbryllup. Fin blir du uansett :)

Lunalei ;-) sa...

jepp - ville gått for den blomstrete!!!! Du kommer til å bli så fin!!!
Klem fra Lunalu

Jorid + NOE Blog sa...

Hei vennen!
Nei, du sier noe der. Anders skal bare være hjemme en uke for så å reise ut en uke igjen når han kommer hjem 5. aug. Men han får jobbet inn 1 uke i julen slik at han slipper å reise ut noen uker før termin! Hehe, han har vel egentlig ikke noe valg :-p

Syns den svarte kjolen var kjempefin :-)

Klem