04 juli 2009

Trappa!

I det kommende huset er det en trapp fra hallen og opp i kjøkken/allrommet. Vi kommer nok til å gå for stryntrappa - fjord, i hvitt med eiketrinn. Vi skal ha hele trinn, men vi har ikke bestemt oss for om vi skal ha bare eik, eller eik og hvitt (som på det nederste bildet). Jeg vil ikke ha for mange detaljer på trappen, da jeg er redd jeg skal gå lei av den. Liker å holde det litt enkelt, når det er noe som skal være der hele tiden.


Foto: Stryntrappa
Da er det kveld og tid for køya her hos meg.
God natt til dere som er innom!

3 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Jeg syns det er veldig fint med eik og hvitt jeg da :) Men dete r min smak da :))

Lykke til valget uansett :))))

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Nydelig trapp da ;-) Jeg syns også det var finest med hvitt og eik, tror man blir fortere lei hvis alt er eik ?! Dere finner vel ut av det!

Klem

Bdicte sa...

Heihei!
Denne trappa tror jeg vi har. Stryntrappa, altså. Ligner veldig på det helt nederste bildet.

Vi har nemlig tette trinn, med hvitt oppstuss, Veldig fint:)

Den grønne er fin, ja;))