16 juli 2009

For en fin start på dagen!

Dagen i dag startet med at jeg hadde oppkjøring på bil, og fikk BESTÅTT! Så utrolig herlig å være ferdig med dette pengesluket. Er ganske sent ute med å ta lappen, men har ikke hatt behov for den her i byen. Men siden vi skal flytte ut på landet, måtte jeg nesten ta den. Var så utrolig fornøyd da vettu, når jeg cruiset for meg selv i byen isted :) Da er det bare å vente på sertifikatet som kommer i posten, selvfølgelig med straff-fange bilde på!


Nok om det, i går var jeg og kikket på VGlista i byen sammen med 12 000 fjortiser! Hovedgrunnen til kikken, var nok kule Vinni med Paperboys :) De avsluttet konserten, og leverte Lonesome traveller knallbra! Ellers av artister var: Alex (Rosén) and the young dudes, Samasya, Erik og Kriss, Jaa9 og Onkl P, Joddski, Yohanna (fra Grand prix), Donkeyboy ft Linnea, AF1 (fra et eller annet nrkprogram), Eva & the heartmaker og Pauline.

Diverse artister og Paperboys (nederst)

(trykk på bildene for å få dem større)

Lynet McQueen kjørte forbi meg i går. De med barn, eller tantebarn (eller bare liker animasjonsfilmer) kjenner vel til denne bilen?

Nå er det rydding som står på programmet her. Utrolig kjedelig, men veldig nødvendig. Blir vel sikkert en runde eller to til butikken og, kjekt når en plutselig kan kjøre selv :)

17 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Gratulerertil deg

rod i hob sa...

Gratulera med lappen!!
Nå blir du nok avhengig.. DET blei iallefall eg når eg fekk den som 18 åring!! En deilig frihet!!

sylysten sa...

Hei og hopp og gratulerer;o))))) Tror det å få lappen er like gøy enten en er 18, eller mangen og 20;o) Sikkert gøy om en er 50 også for den sagt skyld. La merke til etternavnet ditt, min far seilte med en Terje, familie til deg?
Ha en fortatt fin sommerdag;o)
Klem
Linda;o)

Lindas hus sa...

Å så deilig det må være for deg!Gratulerer så mye!!!!Blir en helt ny verden på deg nå!!!Ha en super fin dag på rattet....!Klem fra Linda

C ♥ sa...

Gratulerer!!! Så deilig å ha fått lappen :) Nå kommer du nok ikke til å skjønne hvordan du har klart å leve uten så lenge ;)

Lonesome Traveler er så bra. Kan tanke meg du rocka :)

Takk for gode tips til hva jeg kan ha på vugga. Nå ble jeg jo egentlig bare enda mer usikker nå. Hihi.

Ha en strålende dag og kjør forsiktig! klem

Jatte sa...

Gratulerer så mye med lappen :D
Holder selv på med den og har oppkjøring i midten av August :)
Gruer meg veldig, men håper på det beste .. hehe,
Koselig blogg du har også :)

Ha en fin dag,
Klem Jatte :O)

Lotta sa...

Heeeeeei!
Gratulerer så masse masse md lappen! Det skal vel feires? ;)

Jeg digger paperboys..jeg var ivrig på "Det store korslaget" Han representerte jo Kolbotn;) Syns han er litt kjekk og jeg da..(ikke si det til noen..) Syns ihvertfall han har et herlig smil:)

Kos deg masse i dag...kjøre pent da:)

Klem til deg:)

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei Vennen :-)
GRATULERER så mye med lappen!!! Bedre sent enn aldrig, og det var sikkert bra herlig å være ferdig med det! Følelsen av å kjøre rundt på egen hånd er himmelsk ;-)
Skal hilse fra Anders og si grattis også.

Aaaah, jeg elsker Lynet McQueen, har sett den filmen x- antall ganger og har den her hjemme. Min yndlings disney/pixar-film! ;-)

Ha en herlig dag!
Klem J

Unknown sa...

Gratulerer med lappen! :) Ha en god dag.

Unknown sa...

Å! Den tesilen har jeg lyst på. Skal se etter den neste gang jeg er på Åhlens. :) Takk for tipset!

Jatte sa...

Hei igjen :)
Koselig med kommentar inne hos meg, veldig fornøyed med den skålen selv også :)

Skal prøve og slappe av på oppkjøringen, men er sikkert litt lettere sagt enn gjort .. hehe

Klem Jatte :o)

M sa...

Gratulerer!!!
Virkelig rette tiden på året, lykke til med "crusingen"!!
Kjekt med konsert..
Ha en fin dag, klem, M

Gry sa...

GRATULERER med lappen, kjære deg! Så herlig å ha det gjort!! Jeg tok også lappen noen år senere enn vennene mine - deilig følelse å kunne kjøre der man vil! Håper du får en fin feiring;-)

Klem

Astrid Marie Vie sa...

Gratulerer så masse med lappen! Det er godt å ha bil når det er langt mellom husa =)

Inger Helene sa...

Grattis! ble det shopping på deg da? siden du alltid har en god grunn til å shoppe mener jeg?? ;P ja, jeg prøver å være spydig hi hi Casper hadde digget å se Lynet McQueen assa kjenner jeg er litt missunnelig på deg på hans vegne ;) håper du finner kjolen :) så kanskje det blir en Fiji gave på deg etter turen ;* glad i deg

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Gratulere med lappen! Det er herlig å kunne ta bilen innimellom og komme seg fra A til B uten mye om og men. Nyt frihetsfølelsen!

Margrethe sa...

Hei! Havnet på bloggen din via en link på Bloggdamer på Facebook. Alltid gøy å ta et besøk på nye blogger :) Må få gratulere deg med lappen! Er selv "lappløs" og skulle gjerne vært i din situasjon og endelig få det unnagjordt.