14 juli 2009

KONKURRANSE

Da har jeg rundet 1000 besøkende og det er på tide med en liten konkurranse hos meg. Hovedpremien er ei "handmade" skål fra Indiska, ei spruteflaske fra Lisbeth Dahl og to hjerter fra IB Laursen.

Jeg har og en liten trøstepremie, et skilt fra Bloomingville og ei søt negelfil fra Lisbeth Dahl.

Ett lodd for kommentar på dette innlegget.
Ett lodd for å linke på din egen blogg.
Ett lodd om du følger meg eller velger å følge meg.

Si fra hvor mange lodd du skal ha i kommentaren!

Har du ikke blogg er du hjertlig velkommen til å delta i trekningen. Skriv en kommentar med navnet ditt, og send meg en mail med adressen din til frufriis@live.no (så jeg får sendt gaven til deg om du vinner).

Trekning søndag 26. juli!

Tvitvi alle sammen :)

50 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Takk for kommentar inne hos meg, tror faktisk ikke jeg har vært innom her før, så dette var hyggelig:) Så gøy med konkurranse, og for noen flotte premier du lodder ut! Håper virkelig vinnerlykken slår til:) 3 lodd på meg,takk!

Ha en fin kveld!

C ♥ sa...

Jippi! Konkurranse hos deg og :)
Klart jeg deltar! 3 lodd til meg også krysser jeg fingrene her!

Og tusen takk for award! Så utrolig koselig :) Skal følge opp utfordringen også!

klem C

sylysten sa...

Hei igjen;o)
Jeg værmer på konkurranse vet du;o)Trenger desperat en neglfil, får aldri kjøpt slike ting jeg. Men på den andre siden, så var jo førstepremien lekker lekker den også;o) Får kanskje rett og slett kjøpe meg en fil;o)
Sommerklem;o)

sylysten sa...

Hmmmmm, gullfiskhukommelse;o)
3 lodd til meg;o)
Klem

Jorid + NOE Blog sa...

Hei frøken :-D
Så fine gaver du gir bort! Jeg tar 3 lodd takk :-)

*krysse fingrene*

Gry sa...

Hei på deg!
Tusen takk for award! Jeg ble kkjempeglad! Liker bloggen din kjempegodt! Ser at noen innlegg er gått meg forbi her... Har ikke vært inne tidligere idag. Jeg kjenner meg igjen på Bømlo;-) Mannen min er derfra! Vi skal dit i helga, og jeg skal nok vise noen bilder fra "vår" plass nå r vi er tilbake;-)

Jeg vil gjerne være med i konkurranse! 3 lodd på meg!

Klem

Lindas hus sa...

Hei!!!Så koslig at du vil følge min blogg!!!Har vært innom deg flere ganger..så nå tenkte jeg at jeg må så klart følge deg også!!!Og så hadde du konkurranse på gang!!!Dagen min kunne jo ikke bli bedre!!!!Så da blir det 2 lodd på meg!Tvi tvi!!!Ha en kjempe fin tirsdags kveld:DKlem fra Linda

My home is my Castle sa...

jeg blir gjerne med :)
Så flotte gevinster du har...
Jeg linker så dermed blir det 2 lodd på meg :)

Klem,Kari

Husdraumen/Anita sa...

Fant bloggen din via Grys lille!

Og konkurranse vil jeg selvsagt være med på! 3 lodd, takk;)

Smil fra Anita

Lotta sa...

Hei hei! Olala..konkurranse!!!Im in..
3 lodd på meg:) Kult å lese utfordringen:) Jasså er du også hekta på blogging.. :O) Samboeren min begynner å bli en smule oppgitt ja..hehe... Ha en fin kveld videre..Æ skal bake;) Klem:)

rod i hob sa...

Gratulera så møje med 10 000 besøkande!! Kjempekjekt :-) Tusen takk og for award og ikkje minst for mange kjekke helsingar :-) Det er såååååååååå koselig :-)

Eg vil gjerne ha tre lodd :-)

Nydelige premie :-)

Cecilia sa...

Hei,
her har jeg aldri vært innom før, fant frem hit via et bikkjeliv hos Caroline.. Fin blogg du har, jeg titter innom her igjen senere.

Uansett ser at vi har mer en blogging til felles. Må si at jeg ble litt overrasket da det ikke er veldig mange jenter som er automatikere. :) Jeg har også fagbrev som automatiker. Jobber i dag som engineering manager i prosjektavdelingen på TTS Sense.. Blir litt nysgjerrig på hvor du jobber offshore?

Uansett tar gjerne to lodd jeg og ønsker deg en riktig god sommer.

FruT sa...

Så gøy med konkurranse! Jeg tar gjerne tre lodd!
Super blogg du har! Maia

Frk. T sa...

Hei på deg, Fru Friis: )

Gratulerer med 1000 besøkende, er gøy når besøkstelleren går oppover og folk leser bloggen: )
Jeg vil selvfølgelig være med i konkurransen, følger og kommenterer, så to lodd til meg: )

Nyt kvelden, klem til deg

Fru Luna sa...

Tusen takk for award :) Grattis med jubileum, for noen flotte premier! Jeg vil gjerne være med på konkurrasen din! Klem Linda

Astrid Marie Vie sa...

Heihei.
Så kjekt med en liten konkurranse =)
3 lodd til meg takk =)
*klem fra Astrid*

rod i hob sa...

He he -eg tok litt hardt i jah... Ja, ja -før me veit ordet av det, så har du runda 10 000 ;-)

Nyt dagen!

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer med mange besøkende på kort tid!
Koselig å titte innom hos deg :)
Jeg legger meg til søm følger, linker og tar i mot tre lodd med glede.

Ha en fin onsdag!

Anonym sa...

Jippi! Konkurranse!

I`m in! 3 lodd på meg :)

Christina sa...

Jeg tar gjærne to lodd;)
FLOTT blogg...

Ha en fin sommer...Klem C

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Hei, tusen takk for at du vil følge meg! Jeg følger deg også. Tar en ruslerunde innimellom til vanlig, men akkurat nå prøver jeg hardt å ha bloggepause..
Kan jeg få lov til å låne bildet av hjertene til siden min?

Jeg vil gjerne være med i konkurransen, 3 x lodd...
Klem, M

M sa...

Ps....lurer på om du i så fall kan sende meg bildet bare av hjertene på e-post...klem;M

Laila -Karin sa...

Jeg vil gjerne være med på din konkuranse. Har tittet litt rundt hos deg.
Har to konkuranser gående selv.
Du kan jo ta en titt.
Tar tre lodd jeg

Stubbetufsa sa...

Hei! Jeg blir gjerne med på din konkurranse. Jeg linker til deg på min side, så det blir 2 lodd!
Hilden fra nord!

Home By Virginia sa...

Heisann... :)

Så gøy med konkurranse da... Jeg blir med og tar 3 lodd... :D

Ha en flott uke...!!!

*--- Klem ---*

Unknown sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen, og følger bloggen din fra før. :) Kjempefine premier!

Mira sa...

Gratulerer med mange besøk.Ikke så rart det for du har en fin blogg.Sommerklem fra Mira.

Kristine Dall sa...

Arti at du ville bli følger hos meg! Det setter jeg veldig pris på. Jeg holder hus, eller leilighet mer som, i Mellomila. Hva med deg selv?

Blir veldig gjerne med på denne konkurransen med så mange fine premier. Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene.
Klem

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei hei...
Gratulerer med mange besøk allerede.
Jeg blir gjerne med i konkurransen din, og linker til deg på siden min ;)

Klem Maria fra Idekroken

Jatte sa...

Hei :)
Jeg vil selvfølgelig være med på konkurranse og tar tre lodd :o))

Klem Jatte :o)

Lunalei ;-) sa...

Jippi - en konkurranse!!! Og så fine gevinster! Jeg vil gjerne bli med, og siden du har så fin en blogg, så følger jeg deg og linker selfølgelig også! Tre lodd på meg!
KLem fra Lunalu

aase sa...

Jammen tar jeg muligheten med tre lodd gitt!! Jeg kom over bloggen din idag og jeg gleder meg til å kikke mere her!! Masse flott inspirasjon!! Kan nesten ane smaken vår som litt lik, når jeg så din butikk liste...hi hi...vi driver en brukthandel vi!!

Vinglefrøken sa...

Her tar jeg gjerne 3 lodd og krysser fingrene hardt..! Blir spennede å følge bloggen din også - den så veldig fin ut!

Shus sa...

Så koselig blogg du har. Og gratulere med 1000 besøkande. ( Eg har nett fått i gang telleverket på min egen, spent på korleis det går...) Eg har begynt å følge din blogg, og vil gjerne ha to lodd!!

Ha ein fin kveld vidare!!

ANNIKA sa...

Sååå fina vinster.Jag vill va med och tävla. Följer bloggen och får fler chanser i konkurransen..
håller tummarna och hoppas på tur...
kram
gustafsson.57@hotmail.com

Nenna sa...

Hei! Jeg vil være med på konkurransen! Kjempefine premier! Jeg tar 3 lodd!!!
Ha en strålende dag!
Janette

perler på en snor sa...

Hei hei:)
Så fine ting du lodder ut jeg vil gjerne være med:)

~ Camilla ~ sa...

Hei hei!
Gratulerer med godt over 1000 besøkende! Fin og allsidig blogg du har. Likte de der golf-bildene av dere. Lykke til med flytting til Romsdal! Flott natur! Jeg har linket med bilde til din konkurranse fra min side. Kjør forsiktig. :-)
Nordisk Landliv

små og store drømmer sa...

Så koselige premier du skal lodde ut.
1000 besøkende er absolutt verdt en feiring :) :)
Jeg prøver storlykken og slenger meg på med 3 lodd :)
Klem

ChezJeanette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ChezJeanette sa...

Så flott blogg du har!
Og kjempeflotte premier, jeg tar 3 lodd jeg :-)
Jeanette

Mette sa...

Hei! Slenger meg med på tampen med et lodd, jeg!

Grethe sa...

Hei hei søte Sigrid mi:)

Ville bare si at du har ei veldig fin side her! Du er så døktig atte:)
I vil gjerne være med på trekningen og tar 3 lodd takk:)
Skal i jammen med krysse fingrene:)
Fole kjøle gla ti deg:)
muuuah

Living next to me sa...

fant deg hos Laila og har vært her før men da svikta "musa" og det er så tungvint linke uten. "bærre lekkert" som de sa , i jeg husker ikke.
MEn en kaster seg på og håper "musa" HOLDER TIL LINK.

MariMaja sa...

Jeg vil være med....følger og linker;)
3 lodd til Maja;)
sommerklem

Christina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Christina sa...

Hei Søss,
jeg får jo slenge meg på denne konkurransen jeg også:o)
Det blir vel 2 lodd da, siden jeg både følger og legger igjen en kommentar...

Kos deg på byen ikveld;o)

et kjært hjem sa...

Hei, da rekker jeg akkurat å være med på konkurransen din og som er min første :) En koselig blogg du har! Jeg har lagt meg til som følger og linket til deg i bloggen min...så det blir vel 3 lodd. Jippi, håper jeg vinner :)

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Flotte premier i konkurransen din. Jeg vil være med og tar 2 lodd. Klem Jorunn

Klaffen sa...

Hei du... vil gjerne være med i konk. din. Kommenterer, følger og linker i bøtter & spann:) Skal lese meg nedover her etterpå, ny blogg for meg. Spennende. klem