11 juli 2009

Kattene!

Vi har to kattepuser, mammapus på 3 år og sønnen hennes på 9 mnd. Dronninga i leiligheten, det er Sally. Hun er født 1. juni 06, og kom til oss som knøttliten pusekatt i august. Hun er ganske egen av seg, og vil kun ha oppmerksomhet når hun selv bestemmer. 14. oktober 08 fikk hun et kull med 4 kattunger, 2 gutter og 2 jenter. Vi beholdt den ene hannkatten, og han fikk navnet Gaup. Han er det rake motsetning til sin mor, og vil helst ha oppmerksomhet hele tiden.

SALLY

GAUP

Hadde jo planer om å sove lenge i dag, men sånn ble det ikke. Kroppen er vant til å stå opp 06.30 etter 14 dager, så rundt 08.00 var jeg lys våken. Har tenkt meg en tur til byen litt senere idag, men det er jo et så kjedelig vær i Trondheim. Regntungt og 14 grader, hvor er sommeren?

2 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei vennen!
Tusen takk for hyggelig kommentar, ja magen har virkelig kommet nå! Syns det er veldig gøy ;-) Begynner å gå opp litt mer for Anders også nå!

Så nydelig kattepusene deres er! Kjempefin :-) Deilig å komme hjem tenker jeg! Håper solen titter litt frem snart, kjedelig med været som det er nå!

Nå skal jeg straks på jobb, ica 14-18, så er det helg!

Ha en fin helg videre!
Hils mannen!
Kleem

Frk. T sa...

Hei Sigrid!: )

Er bare innom for å ønske deg en herlig lørdagskveld og for å takke deg så mye for awarden.. Tusen, tusen takk.. Det satte jeg stor pris på!: ) SKal lage et award-innlegg i morgen jeg!:D

Klem til deg