07 juli 2009

Dagen i dag

startet litt kjipt. Våknet opp med hodepine, for det er jo så sabla kjekt! Der jeg jobbet bråket det som besatt, og jeg var generelt lei av hele turen. Etter lunch bedret ting seg litt heldigvis. Begynte på et nytt arbeidsområdet, der var det ikke fult så mye støy. Kollegaen som jeg jobber sammen med denne turen skrytte meg plutselig opp i skyene, og han skryter aldri av noen! Så da ble humøret litt bedre, men har fortsatt litt hjemlengsel. 14 dager er lenge nok å være vekke fra herr Friis. Godt å kjenne savnet, men enda bedre å komme hjem :)

Så når jeg tok meg en tur innom denne koselige bloggen, la jeg merke til noen flotte kopper. Shopping hjelper som sagt på alt, og jeg kjøpte likegodt 4 stk. Koppene kommer fra Spode Blue Room Collection, må ærlig innrømme at det er første gang jeg har hørt om dette merket. Litt flaut, siden det virker som et merke som er ganske ettertraktet. Var ikke det store utvalget, men blått er flott og jeg syns de jeg kjøpte var stilige. :)




Foto: Jamespirie

I hvitt og blått fra før har jeg dette serviset, blue willow fra Johnson Brothers. Tror serviset ble tatt ut av produksjon for noen år tilbake, og det er litt leit fordi jeg mangler et sausnebb.


Syns mønstret i hvitt og blått er nydelig, har både til middag og kaffe i dette. Har og noen kaffekrus og tekopper (nederste bilde).




Foto: bildesøk på google
Nå har jeg tenkt å finne dusjen og så senga. Kanskje kanalsurfe litt, og så se om jeg tørr å ringe og fortelle herr Friis om dagens kjøp. Etter hans mening har vi mer enn nok kopper og krus, men dere vet at vi jenter kan aldri få nok :) Så da takker jeg for meg ikveld, og håper på at dagen min i morgen starter bedre enn i dag. Vist ikke kan det bli noen dyre dager til jeg kommer meg hjem!




Ingen kommentarer: