11 juli 2009

Shoppingdag?

I dag hadde jeg planer om en shoppingtur nede i byen, men dagen gikk fra meg og jeg ble hjemme. Men hva gjør vel det, når jeg får 4 (!) pakker i posten (og flere på vei). Sitter som et barn på julaften, og pakker opp å viser herr Friis stolt mine funn :) Han nikker pent og smiler for hver ting jeg plukker opp av eska. Så sier han lydig; "ja, den var fin kona mi". Han er så herlig, når han later som han interesserer seg om mine mange kjøp. Haha :) Han mener nok at jeg (vi) har nok av alt, og kan godt vente med å handle mer nips og kopper til huset er ferdig. Der er ikke kona hans helt enig, og mener der er bedre å handle jevnt og trutt for å unngå abstinenster :)


Nå har jeg prøvd ut spraymalingen min, bilder kommer senere. Så blir det lørdagskos resten av kvelden. Vi skal lage biff med deilig tilbehør, se film og spise godis :)

Ha en fin lørdagskveld!

6 kommentarer:

Gry sa...

Så kjekt med pakker i posten, da!!
Hørtes deilig ut med biff! Jeg skal faktisk ha kvelden sammen med svigermor - svigerfar og mannen i huset er borte. Heldigsvis har jeg ei kjekk svigermor!!

Ha en flott lørdagskveld!

sylysten sa...

Det er vel så greit med pakker i posten, iallefall om de er betalt på forhånd. For da er det jo praktisk talt gaver, pengene er jo borte for leeeeenge siden;o)

Huff, fikk lyst på biff jeg og, men det har jo ikke vi i hus;o( Hmmm, tenke tenke;o)

Ha en deilig kveld
Klem
Linda;o)

Jorid + NOE Blog sa...

Så gøy med pakker i posten da vennen :-) Hehehe, veldig likt Anders som heller ikke bestandig er veldig intr. i det nye jeg har kjøpt meg!

Har fikset en ny konkurranse ;-)

Klem

Lotta sa...

Hei i natten... Pakker i posten er kjempe gøy...man går jo liksom og venter litt..og når de kommer blir man jo så gla:) Blir gøy å se hvordan spraymalingsprosjektet ble.. Håper du finner litt green gate etterhvert da..jeg er bitt av basillen... Men har bare tre ting da..ler.. :)
Nattaklem til deg:)

Lotta sa...

Ps. Det bryllupsbildet var bare så utrolig fint...

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.