27 juli 2009

Litt bilder.

Denne messing staken fant jeg på loftet, den skulle kastes. Litt hvit spray, og vips så kom den kom ned til meg. :)

Speilet jeg sprayet for en stund siden, har fått plass på kjøkkenveggen. Var helt tom for stearinlys, men en liten blomst fikk duge inntil videre. Hjertet med navnet mitt på, var bordkort i bryllupet til min søster.

Nettingkronen var en gave jeg fikk med en nettbestilling, men fra hvor kommer jeg ikke på i farten. Den var kjempefint, og ble godt mottatt hos meg. Stettskålen jeg kjøpte på Black & White, har jeg fylt med amerikanske jellybeans - jummy -

Har siden forrige søndag hatt besøk av opptil flere. Først kom min mamma og kjærsten, som tok med seg min niese Lina. Mamma og Håvard var til tirsdag, mens Lina var her til fredag. Jeg og Lina (som er 13 år), storkoste oss med salg i byen. Og hun kom hjem med masse klær og stæsj, klar til å starte på ungdomskolen. Tenk at hun er blitt så stor, at jeg nå er tante til en tenåring! Syns det ikke er lenge siden hun var tantes lille pike, men nå vokser hun over hodet på meg (ikke at det skal så mye til, jeg er ikke så høy liksom :)) Fredag kom min bestevenninnne Grethe, hun hadde barnefri og var klar for en festlig helg i Trondheim. Vi var ute på byen fredag, og selv om lørdagen startet litt dårlig ble det en tur ut da og. Todagersfyll er mer en hva jeg er vant til, nå som jeg har blitt ei gift kjærring - haha - Må nok innrømme at jeg fortsatt er litt redusert etter helgen!

Grethe & Sigrid

Bildet over er fra fredag, og bildet under fra lørdag. Vi staset oss opp med kjoler begge dagene, gøy å pynte seg litt inninmellom. Jeg elsker kjoler, men bruker det altfor sjelden.

Så som dere skjønner, så har leiligheten har vært full hele uken. Det er kjempekjekt med besøk, men med litt over 50 kvadrat er det litt godt å bli alene igjen og. Besøk betyr og at jeg ikke sitter foran PC'n og blogger, men nå er det en ny uke og jeg er tilbake! Så nå skal jeg oppdatere meg på hva dere jenter har styrt med siste uken, og kose meg med innleggene deres :)

Ha en fantastisk uke!

5 kommentarer:

Gry sa...

Så bra ting kan bli med litt hvit spray!! ;-) Høres koselig ut med besøk! Men kjenner til at det er gost å "tømme stua" igjen også.. Tenk du er tante til ei tenåringsjente, må være stas for henne å gå på shopping med deg! Jeg ble nettopp tante for første gang, kjempestas:-)
Moro å se bilder da dere var festpynta;-)

Tuusen takk for award! Synes det er utrolig kjekt at du liker bloggen min! Skal ta den med i neste innlegg!

Ha en nydelig kveld, søta! Klem

Jorid + NOE Blog sa...

Hei vennen! :-)
Så fine bilder du viser, herlig å ta en tur på byen og få stæsje seg opp litt! Bestandig hyggelig, for man gjør det så alt for sjeldn't!

Håper du får en fin kveld!
Klem J

sylysten sa...

Så godt at du har hygga deg med fint besøk, men sikkert ikke følt å være alene igjen nei;o)
Så fin lysestaken ble, det er utrolig hva en sprayboks kan gjøre;o) Ha en deilig uke.
Klem
Linda;o)

Lunalei ;-) sa...

Så fin lysestaken ble! skal også spraye en del ting når jeg kommer hjem!!! Gleder meg - det er så artig å pusse opp og endre ting!!!
Klem fra Lunalu

et kjært hjem sa...

Tusen takk for award, det ble jeg veldig glad for! Kjempefin lysestake, elsker hvitt! Høres ut som du har koset deg med beøk :)