10 juli 2009

Hjemreise!

I dag skal jeg HJEM, og det skal bli så utrolig godt med 4 uker fri :) Har noen små prosjekter på gang, så bare følg med. Ser på telleren at jeg snart runder 1000 besøkende, det gjør meg så glad at det er noen der ute som vil lese bloggen min. Så i anledning hjemreise og snart rundt tall på bloggen, blir det snart tid for en liten give-away her hos meg. Kommer tilbake til dette og hva gaven blir når jeg kommer meg hjem. Nå skal jeg se sikkerhetsvideo og så presse meg inn i en veldig attraktiv, oransje overlevningssuit!

(Bilde av helikopteret som kommer og henter meg snart.)
Ha en flott dag videre, det skal værtfall jeg ha :)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hei igjen...
Takk for koselig hilsen hos meg:)
Ønsker deg en god tur hjem..Så deilig med 4 uker fri da..er det 4 uker på og 4 uker av eller hvordan er det? Skulle gjerne hatt en slik jobb selv.. Men jeg har 2 barn, så da blir det vanskelig...Sikkert kjempe slitsomt når det står på, men så deilig med langfri da... Hadde kanskje tenkt å søke på en slik jobb for mange år siden enten som kokk eller konditor;)

Ønsker deg en fin helg:)
Her blir det vasking,rydding,handling og baking..

Klem til deg:)

sylysten sa...

Hei på du;o)
Tenker du er gla for at du skal hjem;o) Den følelsen kjenner jeg godt, og vet åssen du har det nå;o) Himmelsk. Nydelige kopper du har funnet deg;o)
Ha en flott fri, så blogges vi;o)
Klem
Linda;o)

Gry sa...

Ja, kan tenke at det skal bli godt å komme hjem!! Blir spennende å se prosjektene dine;-)

Ha ei fin helg!
Klem Gry